Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

INSTYTUT NAFTY I GAZU - Państwowy Instytut Badawczy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego.

  • Data publikacji strony internetowej: 2013-11-11.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-15.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-18.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-18.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Sekretariat, office@inig.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 12 421 00 33 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Minister Klimatu i Środowiska, z dniem 24.09.2021 r., odwołał ze stanowiska Dyrektora Instytutu Nafty i Gazu –Państwowego Instytutu Badawczego Panią Profesor Marię Ciechanowską, w związku z przejściem na emeryturę. W imieniu wszystkich pracowników Instytutu oraz Członków Rady Naukowej składamy najserdeczniejsze podziękowania Pani Profesor Marii Ciechanowskiej za 20-letnie pełnienie funkcji Dyrektora Instytutu.

banner SS2020 greyX cancel 

 

Szanowni Państwo,

W związku z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. oraz odpowiedzialnością za zdrowie uczestników konferencji w dobie rozprzestrzeniającego się zagrożenia epidemią COVID-19 podjęliśmy decyzję o odwołaniu Konferencji Środki Smarowe 2020.

Pragniemy złożyć serdeczne podziękowania wszystkim osobom, które zadeklarowały udział w konferencji. Dziękujemy też firmom za zaangażowanie oraz chęć aktywnego współtworzenia kolejnej edycji konferencji.

Jednocześnie pragniemy przeprosić uczestników konferencji za wszelkie niedogodności, które mogli Państwo ponieść na skutek podjęcia przez organizatorów decyzji o odwołaniu Konferencji Środki Smarowe 2020.
Mamy nadzieje, że podjęta decyzja w tych nadzwyczajnych okolicznościach oraz troska o Państwa zdrowie zostanie przyjęta ze zrozumieniem.

Z naszej strony obiecujemy, że dokonamy wszelkich starań, aby kolejna konferencja zrekompensowała Państwu obecną sytuację.

Międzynarodowe Jury Wystawy Wynalazków European Exhibition of Creativity and Innovation EUROINVENT 2020, 21–23.05.2020 r., Iasi, Rumunia przyznało następujące wyróżnienia dla rozwiązań zgłoszonych przez Instytut:

 MEDALE ZŁOTE 

Kompozycja glinowego zaczynu uszczelniającego
(Composition of the aluminous cement slurry for sealing
Autorzy: Marcin Kremieniewski, Marcin Rzepka, Ewa Kątna, Miłosz Kędzierski

Inhibitor korozji do ochrony rurociągów gazowych i urządzeń wydobywczych
(Corrosion inhibitor for gas pipelines and extraction equipment protection)
Autorzy: Michał Pajda, Jan Lubaś, Wojciech Krasodomski, Barbara Gaździk

 MEDAL SREBRNY 

Dodatek do płuczki wiertniczej oraz sposób jego zastosowania do ograniczenia biodegradacji płuczki wiertniczej
(Additive to the drilling mud and the method of reducing biodegradation process)
Autorzy: Anna Turkiewicz, Piotr Kapusta, Joanna Brzeszcz, Teresa Steliga

 MEDAL BRĄZOWY 

Układ pomiarowo-rozliczeniowy gazu ziemnego
(Natural gas measuring and billing system)
Autorzy: Zbigniew Gacek, Jacek Jaworski, Jacek Matusik, Paweł Kułaga

 

Warning: No images in specified directory. Please check the directoy!

Debug: specified directory - https://www.inig.pl/images/galerie/auroinvent2020/

 

I. INFORMACJE DOTYCZĄCE ADMINISTRATORA DANYCH

1. Administratorem danych jest Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Krakowie, ul. Lubicz 25 A, 31-503 Kraków, tel.: +48 12 421 00 33, fax: +48 12 430 38 85, e-mail:office@inig.pl.

II. INFORMACJE DOTYCZĄCE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

1. Z inspektorem ochrony danych możecie się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez email daneosobowe@inig.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

III. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PODSTAWA PRAWNA ICH PRZETWARZANIA

1. Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu

a. udzielania odpowiedzi na zapytania kierowane do nas telefonicznie oraz przesyłane za pomocą poczty elektronicznej – przetwarzanie opiera się na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora związanego z budowaniem i rozwijaniem relacji z naszymi klientami i kontrahentami oraz dążeniem do sprzedaży towarów i usług;

b. podjęcia na Państwa żądanie działań przed zawarciem umowy, np. przesłania dopasowanej do Państwa potrzeb oferty usług Administratora – przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. przeprowadzenie działań niezbędnych do zawarcia umowy lub działań podjętych przed jej zawarciem;

c. przesyłania treści marketingowych za pośrednictwem kanału komunikacji na który wyrazili Państwo zgodę tj. poprzez wiadomość elektroniczną na wskazany adres e-mail, w celu prezentacji ofert i warunków handlowych – przetwarzanie w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora związanego z budowaniem i rozwijaniem relacji z naszymi klientami oraz dążeniem do sprzedaży towarów i usług,

d. wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO.

IV. ZABEZPIECZENIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dokładamy szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniamy, że zbierane przez nas dane są:

a. przetwarzane zgodnie z prawem;

b. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;

c. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz

d. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania

V. PAŃSTWA PRAWA

1. Przysługują Państwu następujące prawa:

a. prawo dostępu do danych (art. 15 RODO),

b. prawo żądania ich sprostowania (art. 16 RODO),

c. prawo do usunięcia w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej (art. 17 RODO),

d. prawo ograniczenia przetwarzania, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw (art. 18 ust. 1 RODO)

e. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 ust. 1 RODO).

2. Jeżeli uważają Państwo, że przetwarzamy dane osobowe niezgodnie z prawem przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem takim jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

VI. ODBIORCY DANYCH

1. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty/instytucje współpracujące z nami jako Administratorem na podstawie umów (w tym umów powierzenia przetwarzania danych osobowych np. w zakresie serwisu IT) takie, jak: jednostki audytujące, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu.

VII. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

1. Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).

VIII. PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWYCH

1. Nie przekazujemy danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego z zastrzeżeniem międzynarodowego charakteru przepływu danych w ramach świadczonych usług przez stronę internetową oraz portale społecznościowe Facebook oraz LinkedIn.

IX. INFORMACJE O ŹRÓDLE DANYCH I DOBROWOLNOŚĆ ICH PODANIA

1. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji korespondencji elektronicznej/kontaktu, bądź też stanowić warunek zawarcia/realizacji umowy.

X. PROFILOWANIE

1. Jako administrator nie będziemy podejmować wobec Państwa decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w wyniku profilowania, wywołujących wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływających.

 

pdfico Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla klientów i kontrahentów.
pdfico Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w rekrutacji do pracy w INiG - PIB.
pdfico Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w postępowaniu związanym ze sprzedażą środków trwałych INiG – PIB.
pdfico Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w postępowaniu związanym z wyborem wykonawcy w ramach postępowań niepublicznych.
pdfico Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w postępowaniu związanym z wyborem wykonawcy w ramach postępowań prowadzonych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
pdfico Beneficjenci Działania 7.1. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ 2014-2020)
pdfico Monitoring wizyjny
pdfico Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy w ramach programu operacyjnego Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027