Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje pracownika do Ośrodka Wydawnictw i Informacji
na stanowisko
Starszy specjalista/specjalista ds. zbiorów bibliotecznych i archiwalnych
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: licencjat lub wyższe (mile widziane bibliotekoznawstwo i informacja naukowa, filologia polska, filologia angielska, kulturoznawstwo lub pokrewne);
- 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, edytory tekstu, Internet);
- mile widziana podstawowa znajomość obsługi CMS (m.in. Joomla);
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej B2);
- umiejętność analizy danych i stosowania przepisów prawa;
- umiejętność obsługi mediów społecznościowych;
- profesjonalizm, dbanie o poufność informacji, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
- organizacja i koordynacja pracy biblioteki naukowej, w tym współpracy z innymi bibliotekami naukowymi;
- bieżąca obsługa czytelników, w tym: rejestracja nowo zapisanych osób, wypożyczeń, zwrotów, rezerwacji, wyszukiwanie i udzielanie informacji pracownikom jednostki odnośnie do publikacji jako wsparcie działalności naukowej Instytutu;
- wprowadzanie nowych pozycji do księgozbioru, sporządzanie raportów statystycznych
i protokołów ubytków (wycofanych, zagubionych lub zniszczonych tytułów); - współpraca z innymi bibliotekami, szkołami, instytucjami, stowarzyszeniami
i czytelnikami w zakresie upowszechniania zbiorów Instytutu; - prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Biblioteki Naukowej, Archiwum Zakładowego i Archiwum Zbiorów Specjalnych Instytutu;
- przygotowywanie planu zakupowego nabytków i prenumerat (polskiej i zagranicznej);
- opracowywanie projektów planów finansowych Biblioteki Naukowej;
- wykonywanie prac związanych z porządkowaniem księgozbioru oraz dbałość o estetykę przestrzeni pracy.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (na zastępstwo min. 1 rok),
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Kraków, ul. Łukasiewicza 1, ul. Bagrowa 1
Proponowane wynagrodzenie:
6200-8100 zł. brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 13.06.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
DYREKTOR
INSTYTUTU NAFTY I GAZU – PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
OGŁASZA KONKURS OTWARTY NA
STANOWISKO ADIUNKTA
W ZAKŁADZIE INŻYNIERII NAFTOWEJ W KRAKOWIE
(liczba wakatów: 1 )
Dyscyplina naukowa: Inżynieria Środowiska, Górnictwo i Energetyka
Data ogłoszenia: 29.05.2025
Termin składania ofert: 13.06.2025
Link do strony: www.inig.pl/praca-w-inig-pib
Słowa kluczowe: INŻYNIERIA ZŁOŻOWA, GEOLOGIA, BADANIA PETROFIZYCZNE, BADANIA PRZEPŁYWOWE, BADANIA NAUKOWE, PRACE ROZWOJOWE
Opis (stanowiska / zakresu zadań / rodzaj badań naukowych, w których Kandydat miałby uczestniczyć)
Podstawowym zakresem obowiązków wymaganych na stanowisku konkursowym, jest prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych z zakresu badań przepływowych w ośrodkach porowatych dla potrzeb prowadzonych w Instytucie projektów, wprowadzanie do praktyki wyników tych badań, upowszechnianie osiągnięć nauki m. in. przez publikacje oraz aktywny udział w życiu naukowym, ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji, kształcenie kadry naukowej oraz udział w pracach organizacyjnych Instytutu związanych z prowadzonymi badaniami naukowymi i pracami rozwojowymi.
INiG–PIB oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju naukowego i podnoszenie kwalifikacji,
- pracę w zespole o dużym doświadczeniu naukowym,
- atrakcyjne warunki płacowe.
Warunki, jakie Kandydat powinien spełniać:
- stopień naukowy doktora nauk inżynieryjno-technicznych, w dyscyplinie inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka
- 10 lat doświadczenia zawodowego w przemyśle naftowym oraz 8 lat w instytucji naukowo badawczej
- uczestnictwo w co najmniej czterech projektach badawczo – rozwojowych
- znajomość badań laboratoryjnych z zakresu badania rdzeni wiertniczych
- umiejętność pracy w laboratorium, realizacji badań przepływowych w symulowanych warunkach złożowych (ciśnienia do 100 MPa, temperatury do 180OC) w tym znajomość procedur API dla RCA i SCAL i umiejętność interpretacji otrzymanych wyników
- umiejętność posługiwania się specjalistycznym oprogramowaniem z zakresu modelowania numerycznego CMG, Petrel
- umiejętność obsługi oprogramowania Corel, Adobe Photoshop
- umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej rdzeni wiertniczych, w tym tworzenia przeglądarek zdjęć wraz z bankiem danych w języku HTML, umożliwiających wygodne przeglądanie i analizę przedstawianych wyników
- doświadczenie w wykonywaniu i interpretacji testów otworowych, również w otworach wierconych w podziemnych i powierzchniowych wyrobiskach górniczych
- dorobek naukowy potwierdzony publikacjami w czasopismach punktowanych z listy ministerialnej
- umiejętność przygotowania i prowadzenia wystąpień publicznych na konferencjach naukowych i branżowych, w tym prezentacji wyników badań, udziału w dyskusjach oraz przekazywania informacji w sposób zrozumiały i profesjonalny
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B-2
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność pracy w zespole
Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać:
- podanie o zatrudnienie na stanowisku naukowym (list motywacyjny),
- życiorys naukowy,
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej oraz wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o zakazie konkurencji w czasie trwania stosunku pracy,
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, odpis dyplomu nadania stopnia naukowego lub uchwała rady dyscypliny,
- spis publikacji z zaznaczeniem pięciu najważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 5 lat pracy naukowej kandydata,
Kwalifikacje kandydata ocenia Komisja Rekrutacyjna na podstawie dostarczonych dokumentów i materiałów. W terminie do 14 dni od dnia zakończenia składania ofert z wybranymi kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Kryteria oceny kandydata:
- kreatywność mierzona jakością i liczbą publikacji naukowych, zgłoszeń patentowych/patentów i/lub wdrożeń (jeśli dotyczy), w których kandydat jest pierwszym autorem,
- odbyte staże naukowe, zmiana profilu naukowego, staże i praca w przemyśle,
- liczba cytowań prac kandydata,
- kierowanie projektami badawczymi oraz czynne uczestnictwo w konferencjach/ sympozjach/warsztatach,
- aktywność i dorobek organizacyjny,
- zgodność dziedziny/dyscypliny wiedzy, w której specjalizuje się kandydat, z oczekiwaniami Instytutu.
Zgłoszenia na Konkurs należy przesłać na adres e-mail rekrutacja@inig.pl lub na adres:
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
ul. Lubicz 25 A, 31-503 Kraków
z dopiskiem na kopercie:
„Konkurs na stanowisko ADIUNKTA w Zakładzie Inżynierii Naftowej”
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje 2 pracowników na stanowisko w Biurze Certyfikacji:
Starszy Specjalista ds. Certyfikacji/
Główny Specjalista ds. Certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
1. wykształcenie wyższe techniczne I stopnia dla Starszego Specjalisty ds. Certyfikacji lub wykształcenie wyższe techniczne II stopnia dla Głównego Specjalisty ds. Certyfikacji;
2. doświadczenie zawodowe: dla Starszego Specjalisty co najmniej 3 lata, a dla Głównego Specjalisty co najmniej 8 lat pracy związanej z prowadzeniem prac dotyczących projektowania, produkcji, instalowania lub serwisowania urządzeń z zakresu działalności Biura Certyfikacji lub prowadzeniem ich oceny (urządzenia spalające paliwa gazowe, gazomierze i przeliczniki objętości gazu, wyroby budowlane do budowy sieci i instalacji gazowych, systemy kominów metalowych);
3. umiejętność analizy dokumentacji technicznej pod kątem zgodności wyrobów z przepisami prawa krajowego i/ lub unijnego, w tym ze specyfikacjami technicznymi;
4. język obcy: znajomość jęz. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, w tym języka technicznego z zakresu tematyki będącej przedmiotem działalności Biura Certyfikacji;
5. umiejętność obsługi komputera i dobra znajomość programów Word, Excel, Power Point – inne mile widziane;
6. duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność;
7. umiejętność pracy w zespole;
8. umiejętność komunikacji z klientami Biura Certyfikacji;
9. gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych (audity/inspekcje
w zakładach produkcyjnych);
10. prawo jazdy kategorii B.
Dodatkowe atuty:
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze przepisów prawa związanych z oceną zgodności wyrobów z zakresu działalności Biura Certyfikacji oraz specyfikacji technicznych (norm wyrobowych);
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze systemów certyfikacji wyrobów/ systemów zarządzania;
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze prowadzenia auditów wyrobowych/ systemów zarządzania;
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ocen zgodności (certyfikacji) wyrobów będących w zakresie działalności Biura Certyfikacji (urządzenia spalające paliwa gazowe, gazomierze i przeliczniki objętości gazu, wyroby budowlane do budowy sieci
i instalacji gazowych, systemy kominów metalowych); - prowadzenie auditów / inspekcji w zakładach produkcyjnych do celów oceny zgodności wyrobów (podróże krajowe i zagraniczne);
- kontakty z klientami Biura Certyfikacji w merytorycznym zakresie dotyczącym realizacji zleceń;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentów i zapisów Biura wynikających
z prowadzonych ocen; - przestrzeganie regulaminów, procedur i instrukcji obowiązujących w INiG-PIB;
- inne czynności związane z działalnością Biura Certyfikacji określone przez Kierownika.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6000 – 8200 zł. brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 13.06.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
stanowisko do spraw kontroli projektów unijnych
w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: wyższe, I lub II stopnia;
- doświadczenie zawodowe:
- dla stanowiska Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych: przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
- dla stanowiska Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych: min. wykształcenie wyższe I stopnia i min. 1 rok pracy w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE,
- wymagane doświadczenie związane z analizą dokumentacji technicznej inwestycji infrastrukturalnych, dokumentacji środowiskowej itp.;
- język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);
- inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
- umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,
- gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – średnio raz w miesiącu),
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia;
- odpowiedzialność i rzetelność,
- systematyczność i dokładność,
- komunikatywność.
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola w miejscu realizacji projektu oraz w siedzibie beneficjenta), w szczególności: weryfikacja realizacji zakresu rzeczowego projektu, wskaźników wykonania, dokumentacji związanej z realizacją inwestycji infrastrukturalnych (formalnej, technicznej, środowiskowej), działań informacyjno-promocyjnych, standardów dostępności;
2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym;
4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);
7. wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne
Oferujemy:
- stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych lub Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7500 – 9000 zł. brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 05.06.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu- Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
poszukuje pracownika
do Działu Personalnego na
stanowisko ds. rekrutacji
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla.
- Publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych.
- Prowadzenie działań dbając o wysoki poziom Candidate Experience.
- Administrowanie i uaktualnianie wewnętrznego systemu rekrutacyjnego.
- Bezpośrednia współpraca z Kierownikami Komórek Organizacyjnych w zakresie rekrutacji.
- Wsparcie w prowadzeniu procesu onboardingu nowych pracowników.
- Prowadzenie procesu offboardingu pracowników.
- Koordynacja i organizacja programów stażowych/praktyk ściśle współpracując
z uczelniami i szkołami. - Współpraca z urzędami pracy.
- Udział w projektach z obszaru miękkiego HR.
- Realizacja zadań z obszaru kadr.
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe z obszaru HR, zarzadzania, administracji, zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewne,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją procesów rekrutacyjnych i/lub kadrowych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- doskonałe zdolności komunikacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Dodatkowe atuty:
- znajomość przepisów dotyczących instytutów badawczych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na stanowisku: specjalista/ starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. kadr,
- współpraca w środowisku ekspertów,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- ruchome godziny rozpoczęcia pracy (6:30-8:00),
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7000 – 8100 zł. brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 30.05.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
Specjalisty/Starszego specjalisty ekonomicznego ds. księgowości
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia), minimum 3 lata doświadczenia lub wykształcenie wyższe II stopnia minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością,
- znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów i kosztów,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych, a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
- umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
- księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, kontrola i analiza kont księgowych,
- prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
- obsługa płatności bankowych/kasowych,
- windykacja należności,
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.
Dodatkowe atuty:
- kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
- kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5 900 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 16.05.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko do Działu Księgowości:
Starszy specjalista/specjalista ekonomiczny
Kasjer
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie (preferowany kierunek: ekonomia), minimum 5 lat doświadczenia lub wykształcenie wyższe I stopnia minimum 3 lata, natomiast wyższe II stopnia minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością,
- znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie obsługi kasowej oraz kosztów,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT, zasad rozliczania delegacji krajowych i zagranicznych,
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
- umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy.
Zakres obowiązków:
- obsługa kasy, dokonywanie operacji gotówkowych i ich dokumentowanie w systemie księgowym,
- przygotowywanie przelewów w systemie bankowym,
- rejestrowanie faktur gotówkowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów,
- weryfikacja delegacji i związanych z nimi dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
- dekretacja i księgowanie dokumentów zakupowych,
- współpraca przy uzgodnieniu rejestru VAT.
Dodatkowe atuty:
- kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
- kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (na zastępstwo),
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5 900 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 16.05.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalisty Administracyjno-Ekonomicznego
do Sekcji Techniczno-Administracyjnej
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie; preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych,
a w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych, - doświadczenie w zakresie obsługi spraw zaopatrzenia, magazynu, obiegu korespondencji, transportu, sprawozdawczości,
- znajomość zagadnień administracji,
- znajomość podstawowych zasad rachunkowości i obsługi programów księgowych,
- umiejętność sporządzania zapytań ofertowych oraz rozliczania zamówień,
- znajomość programów pakietu Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
- zdolność do samodzielnego planowania i realizacji prac,
- sumienność i rzetelność,
- terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.
Dodatkowe atuty:
znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość przepisów i doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania obiektami, prowadzenia inwestycji i remontów.
Zakres obowiązków:
1. organizacja prac sekcji techniczno-administracyjnej w Oddziale INiG-PIB w Warszawie,
2. kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym głównie prowadzenie spraw administracyjno-biurowych związanych z właściwym funkcjonowaniem Oddziału,
3. prowadzenie, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z jego bieżącą działalnością,
4. organizacja właściwej obsługi obiegu korespondencji,
5. obsługa poczty wychodzącej/przychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
6. obsługa spraw związanych z bieżącą konserwacją i remontami nieruchomości, instalacji oraz urządzeń,
7. prowadzenie dokumentacji samochodów służbowych,
8. ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych,
9. obsługa spraw finansowych Oddziału, sporządzanie raportów i zestawień finansowych, wystawianie dokumentów księgowych,
10. prowadzenie kasy i obsługa kont bankowych,
11. prowadzenie dokumentacji magazynowej,
12. obsługa zaopatrzenia komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem oraz realizacja procesów zakupowych,
13. pomoc w opracowywaniu planów inwestycyjnych Oddziału,
14. obsługa umów najmu i współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ich zakresie,
15. komunikacja z urzędami w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw Oddziału.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
Proponowane wynagrodzenie:
6 000 do 6 600 brutto
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie
ul. Kasprzaka 25
01-224 Warszawa
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.05.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl. Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
Poszukuje 2 osób na
stanowisko
starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów /
starsza specjalistka administracyjno-ekonomiczna ds. projektów
Wymagania dla kandydatów:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację- warunek konieczny
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
- Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE i/lub opracowywaniu wniosków o dofinansowanie (minimum 5 lat pracy w dziedzinie)
- Sumienność, dokładność w realizacji zadań oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
- Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie w umową
o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania m.in. CST2021, Funding & Tenders Portal - Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych
- Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem
- Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków
o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych - Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
- Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
- Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów i aplikowania o środki.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6300 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 30.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
- dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
- doświadczenie w pracy na dokumentach i wykonywania prac administracyjnych,
- umiejętność obsługi oprogramowania MS Office.
Zakres obowiązków:
- praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG,
- obsługa klientów w aspektach formalnych,
- weryfikacja dokumentacji klienta (w tym dokumentacji audytowej) zgodnie z wymaganiami Systemu KZR INiG,
- nadzorowanie uczestników systemu KZR INiG,
- uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień merytorycznych zgłaszanych przez klientów, kontaktowanie się uczestnikami i jednostkami certyfikującymi w merytorycznym i formalnym zakresie,
- praca z elektroniczną bazą klientów.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracach administracyjnych,
- doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
- doświadczenie/wiedza z obszarów technologii produkcji biopaliw/paliw z biomasy/biogazu/wodoru odnawialnego,
- znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
- doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6100 – 7200 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 25.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl