Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
Starszy specjalista ekonomiczny ds. księgowości/
starsza specjalistka ekonomiczna ds. księgowości
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia), minimum 8 lat doświadczenia lub wykształcenie wyższe II stopnia minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością,
- znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów i kosztów,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych, a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
- umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
- księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, kontrola i analiza kont księgowych,
- prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- windykacja należności,
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.
Dodatkowe atuty:
- kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
- kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5 900 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 05.12.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
Specjalista/Specjalistka w zawodzie (praca przy ochronie mienia)
Wymagania:
- wykształcenie zawodowe w kierunku budowlanym, mechanicznym lub pokrewnym,
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w godzinach nocnych, weekendy i święta,
- samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność i dobra organizacja pracy,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
- komunikatywność, nienaganna kultura osobista .
Zakres obowiązków:
- praca na Portierni:
- praca zmianowa - równoważny system czasu pracy,
- wydawanie i odbiór kluczy do pomieszczeń pracownikom i Wynajmującym pomieszczenia,
- kwalifikacja i poprawne przyporządkowanie możliwości dostępu do danego pomieszczenia,
- ewidencja pracowników,
- rejestr wynajmu sali konferencyjnej,
- rejestr osób i firm wchodzących z zewnątrz na teren Instytutu,
- obsługa centrali telefonicznej,
- obsługa i nadzór nad monitoringiem wizyjnym,
- umiejętność i klasyfikacja dostępu służb technicznych sygnowanych przez dostawców mediów i operatorów zewnętrznych,
- nadzór pojazdów wjeżdżających na parking,
- reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia mające miejsce na terenie Instytutu,
- wykonywanie doraźnych prac konserwatorsko- mechanicznych, modernizacyjnych i remontowych,
- kierowanie pojazdami służbowymi w ramach obowiązków służbowych na terenie Unii Europejskiej (kat. B),
- prace porządkowe i konserwatorskie na obiektach Oddziału INiG - PIB w Krośnie.
Dodatkowe atuty:
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ochroną mienia.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i gazu- Państwowy Instytut Badawczy
Oddział w Krośnie
Ul. Armii Krajowej 3
38-400 Krosno
Proponowane wynagrodzenie:
4700 - 5000 PLN brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 07.12.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
stanowisko ds. kontroli projektów unijnych
w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki
Wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów inwestycyjnych/infrastrukturalnych lub przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów inwestycyjnych/infrastrukturalnych,
- doświadczenie związane z analizą dokumentacji technicznej inwestycji infrastrukturalnych, dokumentacji środowiskowej itp.,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność analizy dokumentacji projektu, w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,
- gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – średnio raz w miesiącu),
- umiejętność organizowania pracy własnej, odpowiedzialność i rzetelność,
- umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia,
- systematyczność, dokładność, komunikatywność.
Mile widziane:
- doświadczenie przy projektach współfinansowanych ze środków UE.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kontroli projektów (kontrola w miejscu realizacji projektu oraz w siedzibie beneficjenta), w szczególności: weryfikacja realizacji zakresu rzeczowego projektu, wskaźników wykonania, dokumentacji związanej z realizacją inwestycji infrastrukturalnych (formalnej, technicznej, środowiskowej), działań informacyjno-promocyjnych, standardów dostępności,
- dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej),
- prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym,
- sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia,
- sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania,
- sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli),
- wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami,
- wykrywanie nieprawidłowości i nadużyć finansowych oraz przekazywanie do właściwej Sekcji informacji w tym zakresie,
- inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne.
Oferujemy:
- stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7500 – 9000 zł brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 27.11.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiem: https://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html
