Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
Oddział w Krośnie
poszukuje osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista Inżynieryjno-Techniczny/Specjalista Inżynieryjno-Techniczny
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe II st. o kierunku zw. z przemysłem naftowym np.: górnictwo
i geologia, gazownictwo, eksploatacja złóż węglowodorów, inżynieria naftowa; - znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
- znajomość rysunku technicznego i prostych konstrukcji mechanicznych;
- znajomość obsługi komputera, w tym biegła pakietu Microsoft Office,
- umiejętność sporządzania pisemnych opracowań i dokumentacji – raportów z badań;
- umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej pracy indywidualnej;
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, zaangażowanie
i odpowiedzialność za powierzone zadania i terminy; - dyspozycyjność (wyjazdy w delegacje).
Dodatkowe atuty:
- znajomość programów graficznych np. Corel, Photoshop;
- doświadczenie w pracy w laboratorium;
- zdolności manualne w rozumieniu obsługi sprzętu pomiarowego, próbników i innego osprzętu badawczego.
Główne zadania:
- pobór próbek ciśnieniowych płynów złożowych – kilkudniowe wyjazdy delegacyjne;
- obsługa aparatury do badań właściwości fazowych płynów złożowych (PVT) oraz innej aparatury badawczej;
- obsługa i praca ze specjalistycznym oprogramowaniem symulacyjnym
i obliczeniowym; - przegląd i obsługa techniczna aparatury;
- sporządzanie raportów z badań, opracowywanie dokumentacji powykonawczej;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
- możliwość rozwoju,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
38-400 Krosno
ul. Armii Krajowej 3
Proponowane wynagrodzenie:
5100,00-6100,00 zł brutto
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
Starszego specjalisty ekonomicznego ds. księgowości
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia), minimum 8 lat doświadczenia lub wykształcenie wyższe II stopnia minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością,
- znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów i kosztów,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych, a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
- umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
- księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, kontrola i analiza kont księgowych,
- prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
- obsługa płatności bankowych/kasowych,
- windykacja należności,
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.
Dodatkowe atuty:
- kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
- kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5 900 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 03.04.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
stanowisko do spraw kontroli zamówień
w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: wyższe, preferowane prawnicze;
- doświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy na stanowisku związanym z udzielaniem, kontrolą bądź pozyskiwaniem zamówień publicznych lub z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
- inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
- mile widziane doświadczenie dotyczące zamówień sektorowych,
- pożądana znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub zasad udzielania zamówień w projektach współfinansowanych (tzw. zasada konkurencyjności),
- znajomość tematyki funduszy unijnych, w szczególności w zakresie projektów infrastrukturalnych,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- systematyczność i dokładność,
- komunikatywność.
Zakres obowiązków:
- sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania,
- przeprowadzanie kontroli procedur zawierania umów, sporządzanie informacji pokontrolnych oraz monitorowanie realizacji zaleceń,
- przekazywanie do właściwej Sekcji CW informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia,
- wprowadzanie danych do systemu CST2021 w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami,
- współpraca z pozostałymi Sekcjami CW, jednostkami organizacyjnymi Instytutu oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych zadań,
- przygotowywanie i przedkładanie do podpisu przełożonemu korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,
- udział w konsultacjach wytycznych i innych dokumentów programowych.
Oferujemy:
- stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych lub Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7000 – 9000 zł. brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 03.03.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
specjalisty / starszego specjalisty administracyjnego
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: ekonomia, administracja,
- minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie: rozliczenia, finanse, administracja,
- biegła znajomość obsługi komputera w szczególności:Exel,Word,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność i staranność,
- umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Dodatkowe atuty:
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- znajomość w zakresie obowiązków związanych z utrzymaniem i administrowaniem budynkami wynikających z przepisów wymaganych prawem.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z zakupami dla INiG–PIB – zgodnie z regulaminem wewnętrznym,
- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem wykorzystywania samochodów prywatnych w celach służbowych,
- ustalanie grafiku wyjazdów służbowych realizowanych przez kierowców, rozliczanie kosztów transportu, ubezpieczenia pojazdów, weryfikacja i sporządzanie ewidencji czasu pracy kierowców, wypisywanie delegacji, nadzór nad kartami paliwowymi, itp.,
- prowadzenie wybranych spraw związanych z wynajmem powierzchni w obiektach Instytutu
w Krakowie (umowy z nowymi najemcami, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości na podstawie otrzymywanych danych, wystawianie faktur itp.), - aktywne wsparcie Inspektora Nadzoru w obowiązkach biurowo-administracyjnych,
- sporządzanie bieżących zestawień i analiz, dotyczących m.in. z zakresem kosztów mediów,
- inne bieżące prace administracyjne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medyczna i ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6 300-6 900 zł brutto
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 14.02.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]
Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiem: https://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html