Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

Oddział w Krośnie

poszukuje osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista Inżynieryjno-Techniczny/Specjalista Inżynieryjno-Techniczny

Wymagania dla kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe II st. o kierunku zw. z przemysłem naftowym np.: górnictwo
    i geologia, gazownictwo, eksploatacja złóż węglowodorów, inżynieria naftowa;
  2. znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
  3. znajomość rysunku technicznego i prostych konstrukcji mechanicznych;
  4. znajomość obsługi komputera, w tym biegła pakietu Microsoft Office,
  5. umiejętność sporządzania pisemnych opracowań i dokumentacji – raportów z badań;
  6. umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej pracy indywidualnej;
  7. dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, zaangażowanie
    i odpowiedzialność za powierzone zadania i terminy;
  8. dyspozycyjność (wyjazdy w delegacje).

Dodatkowe atuty:

  1. znajomość programów graficznych np. Corel, Photoshop;
  2. doświadczenie w pracy w laboratorium;
  3. zdolności manualne w rozumieniu obsługi sprzętu pomiarowego, próbników i innego osprzętu badawczego.

Główne zadania:

  1. pobór próbek ciśnieniowych płynów złożowych – kilkudniowe wyjazdy delegacyjne;
  2. obsługa aparatury do badań właściwości fazowych płynów złożowych (PVT) oraz innej aparatury badawczej;
  3. obsługa i praca ze specjalistycznym oprogramowaniem symulacyjnym
    i obliczeniowym;
  4. przegląd i obsługa techniczna aparatury;
  5. sporządzanie raportów z badań, opracowywanie dokumentacji powykonawczej;

Oferujemy:

  1. stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  2. bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  3. pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
  4. możliwość rozwoju,
  5. wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

     Miejsce pracy:

     Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

     38-400 Krosno 

   ul. Armii Krajowej 3

 

    Proponowane wynagrodzenie:

    5100,00-6100,00 zł brutto  

    Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko

Starszego specjalisty ekonomicznego ds. księgowości

Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia), minimum 8 lat doświadczenia lub wykształcenie wyższe II stopnia minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością,
  • znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów i kosztów,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych, a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
  • umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
  • dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
  • sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
  • nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Zakres obowiązków:

  • księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, kontrola i analiza kont księgowych,
  • prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
  • obsługa płatności bankowych/kasowych,
  • windykacja należności,
  • przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
  • sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.

Dodatkowe atuty:

  • kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
  • kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
  • znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
  • pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

5 900 – 8 100 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 03.04.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

stanowisko do spraw kontroli zamówień

w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki

Wymagania dla kandydatów:

  1. wykształcenie: wyższe, preferowane prawnicze;
  2. doświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy na stanowisku związanym z udzielaniem, kontrolą bądź pozyskiwaniem zamówień publicznych lub z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
  3. inne kompetencje, wiedza i umiejętności:

-          mile widziane doświadczenie dotyczące zamówień sektorowych,

-          pożądana znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub zasad udzielania zamówień w projektach współfinansowanych (tzw. zasada konkurencyjności),

-          znajomość tematyki funduszy unijnych, w szczególności w zakresie projektów infrastrukturalnych,

-          umiejętność organizowania pracy własnej,

-          umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia,

-          odpowiedzialność i rzetelność,

-          systematyczność i dokładność,

-          komunikatywność.

Zakres obowiązków:

  1. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania,
  2. przeprowadzanie kontroli procedur zawierania umów, sporządzanie informacji pokontrolnych oraz monitorowanie realizacji zaleceń,
  3. przekazywanie do właściwej Sekcji CW informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia,
  4. wprowadzanie danych do systemu CST2021 w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami,
  5. współpraca z pozostałymi Sekcjami CW, jednostkami organizacyjnymi Instytutu oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych zadań,
  6. przygotowywanie i przedkładanie do podpisu przełożonemu korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,
  7. udział w konsultacjach wytycznych i innych dokumentów programowych.

Oferujemy:

  • stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych lub Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

7000 – 9000 zł. brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 03.03.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko

specjalisty / starszego specjalisty administracyjnego

   Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: ekonomia, administracja,
  • minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie: rozliczenia, finanse, administracja,
  • biegła znajomość obsługi komputera w szczególności:Exel,Word,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność i staranność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę.

     Dodatkowe atuty:

  • znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
  • znajomość w zakresie obowiązków związanych z utrzymaniem i administrowaniem budynkami wynikających z przepisów wymaganych prawem.

   Zakres obowiązków:

  • prowadzenie spraw związanych z zakupami dla INiG–PIB – zgodnie z regulaminem wewnętrznym,
  • prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem wykorzystywania samochodów prywatnych w celach służbowych,
  • ustalanie grafiku wyjazdów służbowych realizowanych przez kierowców, rozliczanie kosztów transportu, ubezpieczenia pojazdów, weryfikacja i sporządzanie ewidencji czasu pracy kierowców, wypisywanie delegacji, nadzór nad kartami paliwowymi, itp.,
  • prowadzenie wybranych spraw związanych z wynajmem powierzchni w obiektach Instytutu
    w Krakowie (umowy z nowymi najemcami, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości na podstawie otrzymywanych danych, wystawianie faktur itp.),
  • aktywne wsparcie Inspektora Nadzoru w obowiązkach biurowo-administracyjnych,
  • sporządzanie bieżących zestawień i analiz, dotyczących m.in. z zakresem kosztów mediów,
  • inne bieżące prace administracyjne.

    Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medyczna i ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

     Miejsce pracy:

    Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

 

     Proponowane wynagrodzenie:

     6 300-6 900 zł brutto

  

      Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do  14.02.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl.

KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]

Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiemhttps://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html