Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
- dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
- doświadczenie w pracy na dokumentach i wykonywania prac administracyjnych,
- umiejętność obsługi oprogramowania MS Office.
Zakres obowiązków:
- praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG,
- obsługa klientów w aspektach formalnych,
- weryfikacja dokumentacji klienta (w tym dokumentacji audytowej) zgodnie z wymaganiami Systemu KZR INiG,
- nadzorowanie uczestników systemu KZR INiG,
- uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień merytorycznych zgłaszanych przez klientów, kontaktowanie się uczestnikami i jednostkami certyfikującymi w merytorycznym i formalnym zakresie,
- praca z elektroniczną bazą klientów.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracach administracyjnych,
- doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
- doświadczenie/wiedza z obszarów technologii produkcji biopaliw/paliw z biomasy/biogazu/wodoru odnawialnego,
- znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
- doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6100 – 7200 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 25.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Starszy specjalista ds. certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
- min. 3 letnie doświadczenie w obszarze obliczania śladu węglowego lub ochrony środowiska lub kryteriów zrównoważonego rozwoju lub prawa energetycznego lub prawa odpadowego lub pokrewne,
- czynna znajomość języka angielskiego umożliwiająca tworzenie dokumentów języku angielskim i komunikację w mowie i piśmie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
- dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
- umiejętność obsługi podstawowego oprogramowania MS Office.
Zakres obowiązków:
- opracowywanie zagadnień merytorycznych w zakresie certyfikacji KZR INiG,
- opracowywanie i aktualizacja dokumentów Systemu KZR INiG,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń,
- przygotowywanie materiałów do spotkań roboczych,
- uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień merytorycznych zgłaszanych przez klientów, kontaktowanie się uczestnikami i jednostkami certyfikującymi w merytorycznym i formalnym zakresie,
- praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG
- nadzorowanie uczestników Systemu KZR INiG,
- praca z elektroniczną bazą klientów.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
- doświadczenie/wiedza z obszarów technologii produkcji biopaliw/paliw z biomasy/biogazu/wodoru odnawialnego,
- znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
- doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6100 – 8300 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 25.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne,
- umiejętność obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wykorzystujących metodę GC,
- umiejętność stosowania metod statystycznych do oceny jakości wyników pomiarów,
- znajomość zagadnień automatyzacji aparatury kontrolno-pomiarowej wykorzystywanej w analizie chemicznej,
- umiejętność samodzielnego planowania, ustalania harmonogramu realizacji prac i usług badawczych oraz nadzoru nad ich terminowym wykonaniem,
- znajomość sporządzania dokumentacji związanej z bieżącą obsługą zleceń,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiającym swobodną komunikację i biegłe czytanie dokumentacji technicznej,
- znajomość programów pakietu Microsoft Office,
- umiejętność organizacji czasu pracy, sumienność i rzetelność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane: doświadczenie w planowaniu i koordynowaniu badań, znajomość zasad funkcjonowania systemu zarządzania jakością w laboratoriach badawczych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Główne zadania:
- praca w laboratorium badawczym, w tym pełen nadzór metrologiczny nad powierzonymi urządzeniami pomiarowymi,
- wykonywanie pomiarów, ocena jakości wyników, opracowywanie dokumentacji z badań zgodnie z wymogami PN-EN ISO/IEC 17025,
- udział w projektach badawczych i usługowych, a także planowanie ich prawidłowego wykonania,
- dbałość o terminowość wykonywania zleconych prac,
- utrzymywanie kontaktów z urzędami, dostawcami, wykonawcami oraz innymi stronami w zakresie powierzonych zadań,
- sporadyczna praca w terenie (kilkudniowe wyjazdy służbowe).
Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej, możliwość rozwoju naukowego i podnoszenia kwalifikacji oraz bogaty program socjalny, w tym dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.
Wynagrodzenie: 6 500 do 7 200 brutto
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie
Zakład Nawaniania Paliw Gazowych
01-224 Warszawa
CV i list motywacyjny zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 23 kwietnia 2025r. na adres: rekrutacja@inig.pl z adnotacją: „Nabór na stanowisko Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego w Zakładzie Nawaniania Paliw Gazowych”.
Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
Oddział w Krośnie
poszukuje osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista Inżynieryjno-Techniczny/Specjalista Inżynieryjno-Techniczny
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe II st. o kierunku zw. z przemysłem naftowym np.: górnictwo
i geologia, gazownictwo, eksploatacja złóż węglowodorów, inżynieria naftowa; - znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
- znajomość rysunku technicznego i prostych konstrukcji mechanicznych;
- znajomość obsługi komputera, w tym biegła pakietu Microsoft Office,
- umiejętność sporządzania pisemnych opracowań i dokumentacji – raportów z badań;
- umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej pracy indywidualnej;
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, zaangażowanie
i odpowiedzialność za powierzone zadania i terminy; - dyspozycyjność (wyjazdy w delegacje).
Dodatkowe atuty:
- znajomość programów graficznych np. Corel, Photoshop;
- doświadczenie w pracy w laboratorium;
- zdolności manualne w rozumieniu obsługi sprzętu pomiarowego, próbników i innego osprzętu badawczego.
Główne zadania:
- pobór próbek ciśnieniowych płynów złożowych – kilkudniowe wyjazdy delegacyjne;
- obsługa aparatury do badań właściwości fazowych płynów złożowych (PVT) oraz innej aparatury badawczej;
- obsługa i praca ze specjalistycznym oprogramowaniem symulacyjnym
i obliczeniowym; - przegląd i obsługa techniczna aparatury;
- sporządzanie raportów z badań, opracowywanie dokumentacji powykonawczej;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
- możliwość rozwoju,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
38-400 Krosno
ul. Armii Krajowej 3
Proponowane wynagrodzenie:
5100,00-6100,00 zł brutto
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
Starszego specjalisty ekonomicznego ds. księgowości
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia), minimum 8 lat doświadczenia lub wykształcenie wyższe II stopnia minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością,
- znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów i kosztów,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych, a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
- umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
- księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, kontrola i analiza kont księgowych,
- prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
- obsługa płatności bankowych/kasowych,
- windykacja należności,
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.
Dodatkowe atuty:
- kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
- kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5 900 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 03.04.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]
Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiem: https://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html