Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
Starszego specjalisty ekonomicznego ds. księgowości
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia), minimum 8 lat doświadczenia lub wykształcenie wyższe II stopnia minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością,
- znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów i kosztów,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych, a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
- umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
- księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, kontrola i analiza kont księgowych,
- prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- windykacja należności,
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.
Dodatkowe atuty:
- kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
- kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5 900 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 05.09.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Oil and Gas Institute – National Research Institute
is looking for candidates for the position of:
Specjalisty w zakresie zrównoważonego rozwoju
Sustainability Specialist
Wymagania dla kandydatów:
Requirements for candidates:
- wykształcenie wyższe techniczne lub prawnicze (preferowane z zakresu ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa, energetyki lub pokrewne);
higher technical or legal education (preferably in the field of environmental protection, agriculture, forestry, energy or related);
- min. roczne doświadczenie w obszarze obliczania śladu węglowego lub ochrony środowiska, lub kryteriów zrównoważonego rozwoju, lub prawa energetycznego, lub prawa odpadowego, lub wodoru lub pokrewne;
at least one year of experience in the area of carbon footprint calculation or environmental protection or sustainability criteria or energy law or waste law or hydrogen law or related fields;
- czynna znajomość języka angielskiego, umożliwiająca opracowywanie dokumentów w języku angielskim i komunikację w mowie i piśmie;
knowledge of English enabling the prepatation of documents in English and oral and written communication;
- umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność.
social skills.
Zakres obowiązków:
Scope of duties includes:
- praca na stanowisku specjalista/starszy specjalista ds. certyfikacji;
work as a specialist/senior specialist for certification;
-
opracowywanie zagadnień merytorycznych w zakresie certyfikacji KZR INiG;
developing substantive issues in the field of KZR INiG certification;
-
opracowywanie i aktualizacja dokumentów Systemu KZR INiG;
developing and updating the KZR INiG System documents;
-
przygotowywanie i prowadzenie szkoleń;
preparing and conducting training;
-
przygotowywanie materiałów do spotkań;
preparing materials for work meetings;
-
uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień merytorycznych zgłaszanych przez klientów, kontaktowanie się z uczestnikami i jednostkami certyfikującymi w merytorycznym i formalnym zakresie
participating in resolving substantive issues reported by clients, contacting KZR INiG participants and certification bodies in the substantive and formal scope.
Dodatkowe atuty:
Additional advantages:
-
doświadczenie/wiedza w obszarze audytu (np. energetyczny, jakości, inny);
knowledge in the area of auditing (energy audits, quality audits, others);
-
doświadczenie/wiedza z obszarów technologii produkcji biopaliw/paliw z biomasy/biogazu/wodoru odnawialnego/ paliw RDF/;
experience/knowledge in the areas of biofuel, biomass fuels/biogas/renewable hydrogen/RDF fuels production;
-
znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii;
knowledge of legal acts in the area of renewable energy;
-
doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów;
experience in working with product/system certification schemes;
-
doświadczenie w prowadzaniu szkoleń;
experience in conducting training;
-
czynne prawo jazdy kategorii B.
driving license.
Oferujemy:
We offer:
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
stable employment based on an employment contract;
-
bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS;
social package: co-financing for a sports card, private medical care, group life insurance, as well as co-financing for summer holidays, shopping voucher and others under the Company Social Benefits Fund;
-
wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
team support at every stage of employment.
Miejsce pracy:
Place of work:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Bagrowa 1, 30-733 Kraków
Oil and Gas Institute – National Research Institute
Bagrowa Street 1, 30-733 Cracow
Proponowane wynagrodzenie:
Proposed salary:
6100 – 8300 PLN brutto
6100 – 8300 PLN gross
Czas składania ofert:
CV submission deadline:
31 sierpnia 2025 r.
August 31, 2025
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 31.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Please send your application along with your consent to the processing of your personal data by August 31, 2025 to the following e-mail address: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje pracownika
Ośrodka Wydawnictw i Informacji
na stanowisko
Główny specjalista administracyjny ds. promocji/
Główna specjalistka administracyjna ds. promocji
Wymagania dla kandydatów:
1. wykształcenie: licencjat lub wyższe (mile widziane PR, marketing lub pokrewne);
2. min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
3. bardzo dobra znajomość języka polskiego – poprawność logiczna, gramatyczna oraz ortograficzna w przygotowaniu treści branżowych, w tym technicznych (mile widziane portfolio);
4. umiejętność przygotowywania informacji prasowych o charakterze informacyjnym oraz promocyjnym (SEO, SEM), jak również dłuższych tekstów - relacji;
5. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, edytory tekstu, Internet z uwzględnieniem obsługi firmowych mediów społecznościowych, programy graficzne, pptx);
6. znajomość obsługi CMS (m.in. Joomla);
7. bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej C);
8. doświadczenie w obszarze organizacji i obsługi wydarzeń firmowych oraz eventów imprez wizerunkowych;
9. doświadczenie w prowadzeniu dedykowanych dla stanowiska procesów zakupowych;
10. profesjonalizm, dbanie o poufność informacji,
11. umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
12. kreatywność i innowacyjność
13. czynne prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
- administracja i prowadzenie strony internetowej i mediów społecznościowych Instytutu,
- opracowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych,
- organizacja promocji wynalazków pracowników Instytutu na wystawach i targach,
- udział w organizacji eventów wizerunkowych Instytutu oraz wszelkich specjalnych projektów mających na celu propagowanie i upublicznianie działalności firmy, jej usług i produktów (w porozumieniu z innymi jednostkami organizacyjnymi),
- organizacja konkursów okazjonalnych dla pracowników Instytutu,
- organizacja i nadzór nad procesem przygotowania materiałów okolicznościowych i świątecznych,
- dbanie o wizerunek Instytutu,
- działania PR oraz koordynowanie kontaktów z mediami,
- wdrażanie w Instytucie wybranych elementów programu Biznesu Społecznie Odpowiedzialnego (CSR),
- pozyskiwanie sponsoringu, patronatów honorowych/medialnych i in. na potrzeby eventów wizerunkowych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- współpracę w środowisku ekspertów,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Kraków, ul. Lubicz 25a
Proponowane wynagrodzenie:
7500 -9000 zł.
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać
w terminie do 22.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
starszy specjalista/ specjalista administracyjna ds. zamówień/
starsza specjalistka/ specjalistka administracyjna ds. zamówień
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe,
- wymagane min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Exel),
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność i staranność,
- umiejętność pracy zespołowej.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w dziale zaopatrzenia w jednostkach sektora publicznego,
- znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- znajomość regulacji związanych z realizacją zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Zakres obowiązków:
- realizacja zakupów o wartości poniżej 130 tys. zł - zgodnie z procedurami wewnętrznymi;
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją dostaw;
- uczestniczenie/współpraca przy prowadzeniu postępowań na zamówienia o wartości powyżej 130 tys. zł – realizowanych zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych;
- współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem procedur zakupowych oraz realizacją zamówień;
- bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień;
- weryfikacja i opisywanie faktur za zrealizowane zamówienia;
- czynności administracyjne związane z zakresem obowiązków działu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Lubicz 25 A, 31-503 Kraków.
Proponowane wynagrodzenie:
6200 – 7500 zł.
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać
w terminie do 22.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osoby na stanowisko:
młodszy specjalista techniczny/ specjalista techniczny
w Zakładzie Olejów, Środków Smarowych i Asfaltów
Wymagania dla kandydata:
- wykształcenie średnie techniczne (chemiczne lub pokrewne),
- mile widziane doświadczenie we wskazanym zakresie obowiązków,
- zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- znajomość oprogramowania biurowego MS Office.
Zakres obowiązków:
- wykonywanie analiz laboratoryjnych olejów bazowych i przemysłowych, smarów plastycznych, asfaltów drogowych i przemysłowych oraz emulsji asfaltowych, przemysłowych oraz specyfików naftowych i innych,
- raportowanie wyników badań zgodnie z wymaganiami norm i procedur własnych oraz instrukcji postępowania i prowadzonych zapisów z wykonywanej pracy,
- czynny udział w procesach laboratoryjnych wytwarzania olejów bazowych (rafinacja i odparafinowanie rozpuszczalnika), utleniania asfaltów oraz wytwarzania smarów plastycznych,
- sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością produkcyjną,
- sporządzanie dokumentacji wynikającej z procedur systemu zarządzania ISO 9001,
- dbałość o należyty stan techniczny aparatury i urządzeń.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- współpracę w środowisku ekspertów,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Pion Technologii Nafty
31-429 Kraków, ul. Łukasiewicza 1
Proponowane wynagrodzenie:
4700 – 6200 zł.
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 22.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
stanowisko do spraw kontroli projektów unijnych
w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: wyższe, I lub II stopnia;
- doświadczenie zawodowe:
- dla stanowiska Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych: przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
- dla stanowiska Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych: min. wykształcenie wyższe I stopnia i min. 1 rok pracy w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE,
- wymagane doświadczenie związane z analizą dokumentacji technicznej inwestycji infrastrukturalnych, dokumentacji środowiskowej itp.;
- język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);
- inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
- umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,
- gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – średnio raz w miesiącu),
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia;
- odpowiedzialność i rzetelność,
- systematyczność i dokładność,
- komunikatywność.
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola w miejscu realizacji projektu oraz w siedzibie beneficjenta), w szczególności: weryfikacja realizacji zakresu rzeczowego projektu, wskaźników wykonania, dokumentacji związanej z realizacją inwestycji infrastrukturalnych (formalnej, technicznej, środowiskowej), działań informacyjno-promocyjnych, standardów dostępności;
2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym;
4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);
7. wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne
Oferujemy:
- stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych lub Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7500 – 9000 zł. brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 29.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
Poszukuje 2 osób na
stanowisko
Specjalista/tka ds. projektów unijnych
Wymagania dla kandydatów:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
- Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE) i/lub w aplikowaniu o środki (minimum 5 lat pracy w dziedzinie)
- Sumienność, dokładność w realizacji zadań oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
- Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie
w umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania m.in. CST2021, Funding & Tenders Portal - Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych
- Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych
w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem - Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków
o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych - Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
- Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
- Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania o środki.
Oferujemy:
- zatrudnienie na stanowisku: Starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów/Główny specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6900 – 8500 zł. brutto
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 11.07.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje 2 pracowników na stanowisko w Biurze Certyfikacji:
Starszy Specjalista ds. Certyfikacji/
Główny Specjalista ds. Certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
1. wykształcenie wyższe techniczne I stopnia dla Starszego Specjalisty ds. Certyfikacji lub wykształcenie wyższe techniczne II stopnia dla Głównego Specjalisty ds. Certyfikacji;
2. doświadczenie zawodowe: dla Starszego Specjalisty co najmniej 3 lata, a dla Głównego Specjalisty co najmniej 8 lat pracy związanej z prowadzeniem prac dotyczących projektowania, produkcji, instalowania lub serwisowania urządzeń z zakresu działalności Biura Certyfikacji lub prowadzeniem ich oceny (urządzenia spalające paliwa gazowe, gazomierze i przeliczniki objętości gazu, wyroby budowlane do budowy sieci i instalacji gazowych, systemy kominów metalowych);
3. umiejętność analizy dokumentacji technicznej pod kątem zgodności wyrobów z przepisami prawa krajowego i/ lub unijnego, w tym ze specyfikacjami technicznymi;
4. język obcy: znajomość jęz. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, w tym języka technicznego z zakresu tematyki będącej przedmiotem działalności Biura Certyfikacji;
5. umiejętność obsługi komputera i dobra znajomość programów Word, Excel, Power Point – inne mile widziane;
6. duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność;
7. umiejętność pracy w zespole;
8. umiejętność komunikacji z klientami Biura Certyfikacji;
9. gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych (audity/inspekcje
w zakładach produkcyjnych);
10. prawo jazdy kategorii B.
Dodatkowe atuty:
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze przepisów prawa związanych z oceną zgodności wyrobów z zakresu działalności Biura Certyfikacji oraz specyfikacji technicznych (norm wyrobowych);
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze systemów certyfikacji wyrobów/ systemów zarządzania;
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze prowadzenia auditów wyrobowych/ systemów zarządzania;
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ocen zgodności (certyfikacji) wyrobów będących w zakresie działalności Biura Certyfikacji (urządzenia spalające paliwa gazowe, gazomierze i przeliczniki objętości gazu, wyroby budowlane do budowy sieci
i instalacji gazowych, systemy kominów metalowych); - prowadzenie auditów / inspekcji w zakładach produkcyjnych do celów oceny zgodności wyrobów (podróże krajowe i zagraniczne);
- kontakty z klientami Biura Certyfikacji w merytorycznym zakresie dotyczącym realizacji zleceń;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentów i zapisów Biura wynikających
z prowadzonych ocen; - przestrzeganie regulaminów, procedur i instrukcji obowiązujących w INiG-PIB;
- inne czynności związane z działalnością Biura Certyfikacji określone przez Kierownika.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6000 – 8200 zł. brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 27.06.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiem: https://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html