Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
stanowisko do spraw kontroli projektów unijnych
w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: wyższe, I lub II stopnia;
- doświadczenie zawodowe:
- dla stanowiska Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych: przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
- dla stanowiska Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych: min. wykształcenie wyższe I stopnia i min. 1 rok pracy w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE,
- wymagane doświadczenie związane z analizą dokumentacji technicznej inwestycji infrastrukturalnych, dokumentacji środowiskowej itp.;
- język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);
- inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
- umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,
- gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – średnio raz w miesiącu),
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia;
- odpowiedzialność i rzetelność,
- systematyczność i dokładność,
- komunikatywność.
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola w miejscu realizacji projektu oraz w siedzibie beneficjenta), w szczególności: weryfikacja realizacji zakresu rzeczowego projektu, wskaźników wykonania, dokumentacji związanej z realizacją inwestycji infrastrukturalnych (formalnej, technicznej, środowiskowej), działań informacyjno-promocyjnych, standardów dostępności;
2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym;
4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);
7. wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne
Oferujemy:
- stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych lub Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7500 – 9000 zł. brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 29.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje pracownika na stanowisko
Specjalista ds. promocji
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: licencjat lub wyższe (mile widziane PR, marketing lub pokrewne);
- 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, edytory tekstu, Internet z uwzględnieniem obsługi firmowych mediów społecznościowych, programy graficzne);
- znajomość obsługi CMS (m.in. Joomla);
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej C);
- umiejętność przygotowywania informacji prasowych;
- doświadczenie w obszarze organizacji i obsługi wydarzeń firmowych oraz eventów wizerunkowych;
- doświadczenie w prowadzeniu dedykowanych dla stanowiska procesów zakupowych;
- profesjonalizm, dbanie o poufność informacji,
- umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
- administracja i prowadzenie strony internetowej i mediów społecznościowych Instytutu,
- opracowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych,
- organizacja promocji wynalazków pracowników Instytutu na wystawach i targach,
- udział w organizacji eventów wizerunkowych Instytutu oraz wszelkich specjalnych projektów mających na celu propagowanie i upublicznianie działalności firmy, jej usług i produktów (w porozumieniu z innymi jednostkami organizacyjnymi),
- organizacja konkursów okazjonalnych dla pracowników Instytutu,
- organizacja i nadzór nad procesem przygotowania materiałów okolicznościowych i świątecznych,
- kształtowanie i dbanie o wizerunek Instytutu,
- działania PR oraz koordynowanie kontaktów z mediami,
- wdrażanie w Instytucie wybranych elementów programu Biznesu Społecznie Odpowiedzialnego (CSR),
- pozyskiwanie sponsoringu, patronatów honorowych/medialnych i in. na potrzeby eventów wizerunkowych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- współpracę w środowisku ekspertów,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Kraków, ul. Lubicz 25a
Proponowane wynagrodzenie:
9150 - 11 550 zł brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 14.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
Poszukuje 2 osób na
stanowisko
Specjalista/tka ds. projektów unijnych
Wymagania dla kandydatów:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
- Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE) i/lub w aplikowaniu o środki (minimum 5 lat pracy w dziedzinie)
- Sumienność, dokładność w realizacji zadań oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
- Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie
w umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania m.in. CST2021, Funding & Tenders Portal - Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych
- Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych
w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem - Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków
o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych - Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
- Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
- Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania o środki.
Oferujemy:
- zatrudnienie na stanowisku: Starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów/Główny specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6900 – 8500 zł. brutto
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 11.07.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje 2 pracowników na stanowisko w Biurze Certyfikacji:
Starszy Specjalista ds. Certyfikacji/
Główny Specjalista ds. Certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
1. wykształcenie wyższe techniczne I stopnia dla Starszego Specjalisty ds. Certyfikacji lub wykształcenie wyższe techniczne II stopnia dla Głównego Specjalisty ds. Certyfikacji;
2. doświadczenie zawodowe: dla Starszego Specjalisty co najmniej 3 lata, a dla Głównego Specjalisty co najmniej 8 lat pracy związanej z prowadzeniem prac dotyczących projektowania, produkcji, instalowania lub serwisowania urządzeń z zakresu działalności Biura Certyfikacji lub prowadzeniem ich oceny (urządzenia spalające paliwa gazowe, gazomierze i przeliczniki objętości gazu, wyroby budowlane do budowy sieci i instalacji gazowych, systemy kominów metalowych);
3. umiejętność analizy dokumentacji technicznej pod kątem zgodności wyrobów z przepisami prawa krajowego i/ lub unijnego, w tym ze specyfikacjami technicznymi;
4. język obcy: znajomość jęz. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, w tym języka technicznego z zakresu tematyki będącej przedmiotem działalności Biura Certyfikacji;
5. umiejętność obsługi komputera i dobra znajomość programów Word, Excel, Power Point – inne mile widziane;
6. duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność;
7. umiejętność pracy w zespole;
8. umiejętność komunikacji z klientami Biura Certyfikacji;
9. gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych (audity/inspekcje
w zakładach produkcyjnych);
10. prawo jazdy kategorii B.
Dodatkowe atuty:
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze przepisów prawa związanych z oceną zgodności wyrobów z zakresu działalności Biura Certyfikacji oraz specyfikacji technicznych (norm wyrobowych);
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze systemów certyfikacji wyrobów/ systemów zarządzania;
- mile widziane doświadczenie/wiedza w obszarze prowadzenia auditów wyrobowych/ systemów zarządzania;
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ocen zgodności (certyfikacji) wyrobów będących w zakresie działalności Biura Certyfikacji (urządzenia spalające paliwa gazowe, gazomierze i przeliczniki objętości gazu, wyroby budowlane do budowy sieci
i instalacji gazowych, systemy kominów metalowych); - prowadzenie auditów / inspekcji w zakładach produkcyjnych do celów oceny zgodności wyrobów (podróże krajowe i zagraniczne);
- kontakty z klientami Biura Certyfikacji w merytorycznym zakresie dotyczącym realizacji zleceń;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentów i zapisów Biura wynikających
z prowadzonych ocen; - przestrzeganie regulaminów, procedur i instrukcji obowiązujących w INiG-PIB;
- inne czynności związane z działalnością Biura Certyfikacji określone przez Kierownika.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6000 – 8200 zł. brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 27.06.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiem: https://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html