Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
Portier/Portierka
Zakres obowiązków:
- praca zmianowa max. 24 h na dobę- równoważny system czasu pracy
- wydawanie i odbiór kluczy do pomieszczeń pracownikom i wynajmującym pomieszczenia, w oparciu o instrukcję postępowania z kluczami
- kwalifikacja i poprawne przyporządkowanie możliwości dostępu do danego pomieszczenia.
- ewidencja pracowników i sprzątających
- rejestr wynajmu sal konferencyjnych oraz rejestr osób i firm wchodzących z zewnątrz na teren Instytutu
- obsługa centrali telefonicznej oraz centrali systemu pożarowego – umiejętność diagnostyki komunikatów na centralach pożarowych
- informowanie przełożonych o zadziałaniu systemów detekcji gazów niebezpiecznych
- obsługa i nadzór nad monitoringiem wizyjnym
- nadzór nad działaniem klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni
- umiejętność i klasyfikacja dostępu służb technicznych sygnowanych przez dostawców mediów i operatorów zewnętrznych
- przyjmowanie poczty Instytutu i firm wynajmujących pomieszczenia i jej segregacja
- nadzór pojazdów wjeżdżających na parking
- reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia mające miejsce na terenie Instytutu
- zamykanie / otwieranie drzwi budynków przed uruchomieniem sygnalizacji / wyłączeniem sygnalizacji monitoringu obiektu oraz dopilnowanie zamknięcia okien w budynkach
- dokonywanie obchodu obiektu oraz terenu wewnątrzzakładowego w ustalonym harmonogramie
- informowanie przełożonych o zagrożeniach i powstałych awariach na obiekcie
- podlewanie terenów zielonych i donic zewnętrznych oraz odśnieżanie wyznaczonego obszaru w okresie zimowym
Nasze wymagania:
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w godzinach nocnych, weekendy i święta
- podstawowa umiejętność obsługi komputera
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność
- komunikatywność, nienaganna kultura osobista
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ochroną mienia
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Lubicz 25a, Kraków
Wynagrodzenie: na poziomie minimalnego wynagrodzenia
Czas składania ofert: Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać do 05.10.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Poszukuje osób na stanowisko
specjalisty/specjalistki w zawodzie
Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie zawodowe w kierunku budowlanym, mechanicznym lub pokrewnym;
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w godzinach nocnych, weekendy i święta,
- samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność i dobra organizacja pracy,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
- komunikatywność, nienaganna kultura osobista .
Zakres obowiązków:
- praca na Portierni;
- Praca zmianowa - równoważny system czasu pracy.
- Wydawanie i odbiór kluczy do pomieszczeń pracownikom i Wynajmującym pomieszczenia.
- Kwalifikacja i poprawne przyporządkowanie możliwości dostępu do danego pomieszczenia.
- Ewidencja pracowników.
- Rejestr wynajmu sali konferencyjnej.
- Rejestr osób i firm wchodzących z zewnątrz na teren Instytutu.
- Obsługa centrali telefonicznej.
- Obsługa i nadzór nad monitoringiem wizyjnym.
- Umiejętność i klasyfikacja dostępu służb technicznych sygnowanych przez dostawców mediów i operatorów zewnętrznych.
- Nadzór pojazdów wjeżdżających na parking.
- Reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia mające miejsce na terenie Instytutu.
- wykonywanie doraźnych prac konserwatorsko- mechanicznych, modernizacyjnych i remontowych;
- kierowanie pojazdami służbowymi w ramach obowiązków służbowych na terenie Unii Europejskiej (kat. B);
- prace porządkowe i konserwatorskie na obiektach Oddziału INiG - PIB w Krośnie
Dodatkowe atuty:
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ochroną mienia.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i gazu- Państwowy Instytut Badawczy
Oddział w Krośnie
Ul. Armii Krajowej 3
38-400 Krosno
Proponowane wynagrodzenie:
4700 - 5000 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 25.09.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
Poszukuje 2 osób na
stanowisko
Specjalista/tka ds. projektów unijnych
Wymagania dla kandydatów:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
- Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE) i/lub w aplikowaniu o środki (minimum 5 lat pracy w dziedzinie)
- Sumienność, dokładność w realizacji zadań oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
- Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie
w umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania m.in. CST2021, Funding & Tenders Portal - Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych
- Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych
w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem - Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków
o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych - Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
- Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
- Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania
o środki.
Oferujemy:
- zatrudnienie na stanowisku: Starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów/Główny specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6900 – 9000 zł. brutto
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 16.09.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
Starszego specjalisty ekonomicznego ds. księgowości
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia), minimum 8 lat doświadczenia lub wykształcenie wyższe II stopnia minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością,
- znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów i kosztów,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych, a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
- umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
- księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, kontrola i analiza kont księgowych,
- prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- windykacja należności,
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.
Dodatkowe atuty:
- kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
- kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5 900 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 05.09.2025 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
starszy specjalista/ specjalista administracyjna ds. zamówień/
starsza specjalistka/ specjalistka administracyjna ds. zamówień
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe,
- wymagane min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Exel),
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność i staranność,
- umiejętność pracy zespołowej.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w dziale zaopatrzenia w jednostkach sektora publicznego,
- znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- znajomość regulacji związanych z realizacją zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Zakres obowiązków:
- realizacja zakupów o wartości poniżej 130 tys. zł - zgodnie z procedurami wewnętrznymi;
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją dostaw;
- uczestniczenie/współpraca przy prowadzeniu postępowań na zamówienia o wartości powyżej 130 tys. zł – realizowanych zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych;
- współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem procedur zakupowych oraz realizacją zamówień;
- bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień;
- weryfikacja i opisywanie faktur za zrealizowane zamówienia;
- czynności administracyjne związane z zakresem obowiązków działu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Lubicz 25 A, 31-503 Kraków.
Proponowane wynagrodzenie:
6200 – 7500 zł.
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać
w terminie do 22.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osoby na stanowisko:
młodszy specjalista techniczny/ specjalista techniczny
w Zakładzie Olejów, Środków Smarowych i Asfaltów
Wymagania dla kandydata:
- wykształcenie średnie techniczne (chemiczne lub pokrewne),
- mile widziane doświadczenie we wskazanym zakresie obowiązków,
- zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- znajomość oprogramowania biurowego MS Office.
Zakres obowiązków:
- wykonywanie analiz laboratoryjnych olejów bazowych i przemysłowych, smarów plastycznych, asfaltów drogowych i przemysłowych oraz emulsji asfaltowych, przemysłowych oraz specyfików naftowych i innych,
- raportowanie wyników badań zgodnie z wymaganiami norm i procedur własnych oraz instrukcji postępowania i prowadzonych zapisów z wykonywanej pracy,
- czynny udział w procesach laboratoryjnych wytwarzania olejów bazowych (rafinacja i odparafinowanie rozpuszczalnika), utleniania asfaltów oraz wytwarzania smarów plastycznych,
- sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością produkcyjną,
- sporządzanie dokumentacji wynikającej z procedur systemu zarządzania ISO 9001,
- dbałość o należyty stan techniczny aparatury i urządzeń.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- współpracę w środowisku ekspertów,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Pion Technologii Nafty
31-429 Kraków, ul. Łukasiewicza 1
Proponowane wynagrodzenie:
4700 – 6200 zł.
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 22.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
stanowisko do spraw kontroli projektów unijnych
w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: wyższe, I lub II stopnia;
- doświadczenie zawodowe:
- dla stanowiska Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych: przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
- dla stanowiska Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych: min. wykształcenie wyższe I stopnia i min. 1 rok pracy w dziedzinie związanej z kontrolą/nadzorem/realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE,
- wymagane doświadczenie związane z analizą dokumentacji technicznej inwestycji infrastrukturalnych, dokumentacji środowiskowej itp.;
- język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);
- inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
- umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,
- gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – średnio raz w miesiącu),
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia;
- odpowiedzialność i rzetelność,
- systematyczność i dokładność,
- komunikatywność.
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola w miejscu realizacji projektu oraz w siedzibie beneficjenta), w szczególności: weryfikacja realizacji zakresu rzeczowego projektu, wskaźników wykonania, dokumentacji związanej z realizacją inwestycji infrastrukturalnych (formalnej, technicznej, środowiskowej), działań informacyjno-promocyjnych, standardów dostępności;
2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym;
4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);
7. wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne
Oferujemy:
- stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych lub Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7500 – 9000 zł. brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 29.08.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiem: https://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html